Často kladené otázky

Rozvážate tovar po celej Slovenskej Republike? 
Áno. Všetok tovar z našej ponuky rozvážame po celej Slovenskej Republike. Rozvoz prebieha prostredníctvom spoločnosti SPS.

Musím byť u Vás registrovaný, aby som mohol nakúpiť? 
Nemusíte, nákup možno uskutočniť bez registrácie. 

Môžem si tovar vyzdvihnúť osobne? 
Áno, pri vyplňovaní objednávky si zvolíte "spôsob doručenia - Osobný odber". Tovar si potom môžete vyzdvihnúť, pred odberom nutné telefonicky kontaktovať.

4STUDIO
Zimná 39
Spišská Nová Ves


Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu? 
Ak ste tovar objednali cez e-shop, máte možnosť vrátiť tovar do 14 dní od prevzatia tovaru a týmto krokom odstúpiť od kúpnej zmluvy. Tovar pošlite na adresu Zimná 39, 052 01, Spišská Nová Ves alebo osobne dopraviť na tú istú adresu. Môžete uviesť, či si prajete zaslať nový tovar alebo vrátiť peniaze. Podrobné informácie nájdete v článku Obchodné podmienky. 

Kam môžem zaslať reklamovaný tovar? 
Reklamovaný tovar zašlite na adresu Zimná 39, 052 01, Spišská Nová Ves alebo osobne dopraviť na tú istú adresu.

Čo všetko musím dodať k reklamácii? 
K reklamácii je potrebné dodať : reklamovaný tovar

Odoslať článok známemu   Vytlačiť